Officieel mag het niet, alleen met Koninginnedag. Maar elk kind wil wel eens winkeltje spelen en ik zie ze geregeld met een kleedje met wat rommeltjes voor de deur zitten.

Zolang je er geen commerciële waren bij zet, zal ze niet van straat gehaald worden door de politie (als we het tenminste hebben over een overduidelijk minderjarig, spelend kind).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

mag alleen met koningendag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mag het wel op eigen terrein doen. Bijvoorbeeld vanuit je garage of vanuit de kofferbak van de auto als deze op een eigen inrit staat geparkeerd. Anders inderdaad op en vrijmarkt of een tafeltje huren bij een wijkcentrum .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als er bijvoorbeeld een rommelmarkt komt dan kan uw dochter haar opgeven voor de rommelmarkt maar vroeger ging ik ook met een vriendin bij ons in de straat wat spulletjes verkopen maar het was niet zooooo erg want het mocht van onze ouders XD

hopelijk vind u dit een goed antwoord :)